2012 m. gruodžio 1 d., šeštadienis

Advento kalendoriai/Photo a day. Gruodžio 1 diena.

Labuuuuutis :)

Ši diena buvo su daug daug nuotykių, bet svarbiausi, žinoma, yra advento kalendorių pirmosios dovanėlės ir tai, kaip šiandien atrodė mano 8 valanda.. :)

Taigi, šiandien iš manęs merginos gavo:


Šie seneliai kiekvienai gabena dovanėles... Kasdien po vieną :)
O aš iš Ramintos gavau maišiukėlį su čiobrelių arbata:


Aušra man padovanojo šį bei tą sekantiems metams:


Man jau nagučius niežti išpakuoti rytojaus dovanėles... :) Laukiu laukiu.. :)

O "Photo a day. December" akcijai mano 8 valanda buvo ryte, atrodė taip:


Siūlai, darbo ausinė ir klaviatūra... :) Smagumėlis :D


Šiam vakarui tiek.. Jau labai labai noriu miegiuko... Iki rytojaus... :) 


Greta

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą