2012 m. gruodžio 15 d., šeštadienis

Advento kalendoriai/Photo a Day. Gruodžio 15 diena.

Labas vakaras :)

Aš šiandien labai naminė ir labai ankstyva :) Veikiau beveik nieko, miegojau pietų, šmirinėjau po kambarius.. :) Man šiandien buvo per šalta kur nors eiti.. :) Šiandien buvo mano Mamos gimtadienis, tad ryte pasveikinau ir padovanojau žgutą :)



Jį geriausia nešioti ant kaklo, Mamai labai tiko, patiko, ir abi buvom labaaai laimingos :) 
O toliau - tradiciškai.. Advento kalendoriuose radau tikrai nemažas dovanėles.. :) 




Ramintos paketėlyje radau rėmelius nuotraukai, juose jau šis tas apsigyveno... ;) O Aušros paketėlis mane labai labai nudžiugino, jame buvo pati puikiausia papuošalų dėžutė.. :) Nufotografavau iš visų kampų, kai mokėsiu gražiai daryti 'koliažus', parodysiu :) 



Prašau, parodysiu daaar vieną paveiksliuką :) 
O bičiulių dovanų vėl nesugalvojau kaip padalinti, tad ir vėl kliuvo mišiniai įvairių metalinių detalyčių.. :) 


Ir paskutinė fotografija - vaizdelis per langą, nes nebuvau lauke, o reikėjo kažką lauke nufotografuoti.. :) Man tikraaaai labai šalta buvo.. :) 



 Tai tiek visko įvyko šiandien :)

Kaip man sugebėt per vakarą dar antrą blog'o įrašą palikti?? Gal ryyyt... :)

Labanakt ;)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą