2012 m. gruodžio 22 d., šeštadienis

Advento kalendoriai/Photo a Day. Gruodžio 22 diena.

Labas vakaras ;)

Aš ir vėl čia ir nevėluoju ir labai smagu :)
Dieną buvau labai pavargus.. Toks vaizdas, kad visi visus metus kaupė savo interneto ir PC gedimus, ir šiandien sumanė paskambinti.. ir būtent man :D Bet nieko tokio, ištvėriau, dar ryt reiks turbūt panašiai atlaikyti.. :)

O šiandien ryte kalendoriuose radau naujas dovanėleeees :)

Ten slėpėsi iš karto papuošta mažulytė eglutė :) ir baisiai žavi kaspinėlis-plaukų gumytė :)


Dar eglute pasidžiaugiam iš arčiau :D


Mano draugės gali toliau puošti savo eglutes.. Šiandien rado dar šiek tiek snaigių... :)


Tuomet po darbo aš pasipuošiau savo eglutę.. :)


Ir tuomet Photo a Day pasipuošiau save.. Reikėjo kažkokios dekoracijos... :)))


Va tiek šiandien.. :) Einu ilsėtis ir ruoštis rytojaus skambučiams.. :)

Labanakt  ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą