2012 m. gruodžio 26 d., trečiadienis

Advento kalendoriai/Photo a Day. Gruodžio 25 diena.

Labukas :)

Prašau ir vėl nekreipti dėmesio į pavėluotus mano įrašus.. :) Juk Palėdos.. :) Su kuo visus labai ir sveikinu :)
Šįryt kaip tik peržiūrėjau dar sykį vieną smagiausių reklamų šiuo metu besisukančių tevelizoriuje :)


O reklama tai šita:


Kiekvieną sykį žiūrint man sukelia pliūpsnį juoko ir iš karto pataiso nuotaiką :)

Taip pat dar noriu persiprašyti, kad vakar neįkėliau fotografijos ką gavau dar dovanų, bet buvau labai labai pavargus ir labai mezgiau vieną užsakymą :)
O šiandien galiu parodyti tik vakarykštį "Photo a Day", nes maždaug 23:54 prisiminiau, kad nepadariau :D tad mano "Lunch" buvo naktipiečiai.. :)


Kai jau būsiu namie parodysiu bent tai, ką mano draugės rado vakar savo kalendoriuose ;)

Tiek kol kas :)

Iki vakaro ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą