2012 m. gruodžio 8 d., šeštadienis

Advento kalendoriai/Photo a Day. Gruodžio 8 diena.

Labas vakaras :)

Atsiprašau, aš ir vėl lunatikuoju..
Visą vakarą užsiėminėjau viena kalėdine dovana, va ir prašom.. :) Taigi taigi.. :)

Dovanas pakavau ir vėl ryte - apie 7valandą jos jau iškeliavo iš savo būveinių ir nutūpė man ant kelių:

Didesniame radau kamuolėlį (na... kaip čia įvardyti?) minkštutėlių gražutėlių pačių žaliausių moheros siūlų.. :) Aš jau beveik įsivaizduoju, kas bus su šiais siūlais ;)


Mažesnis šiandien mane nudžiugino riešutais :o ir kiekvienas riešutukas su savimi turėjo kokią protingą mintį, tad jos visos persikūnijo į mane :)))) jei ryt turėsiu laiko, pasistengsiu visas jas surašyti. Šiandien tikrai nebėra jėgų :D


Na, o mano bičiules šiandien pasiekė įvairių žalvario detalių komplektėlis: porelė paukštukų, dvi draugės katės (katinai?), viena katė, kuri mėgsta vaikščioti viena, atliuoksėjo taksas ir dar telefonas - kad manęs nepamirštų ir paskambintų :)


Ir paskutinis paveikslėlis šiam vakarui - Photo a Day. Šiandien reikėjo nufotografuoti tą, ką myli. O jei netyčia nepavyktų, tai tuomet reikia nufotografuoti nuotrauką su tuo mylimuoju. Štai:


Štai, einu pasvajoti apie brangiausiąjį, susiklot patalų ir miegoti.. :) Ir ruoštis rytdienos darbeliams :) 

Labanakt ;]

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą