2012 m. gruodžio 14 d., penktadienis

Advento kalendoriai/Photo a Day. Gruodžio 14 diena.

Labutis :)

šiandien buvo baaaaisiai smagi diena :) Mane pasiekė du siuntiniai :) Pirmasis atkeliavo jau ryte, deja, aš buvau darbe, bet seneliai pranešė, kad pas mane jau "Margų amatų" paketėlis :) jo dar negaliu rodyti, nes skirtas dovanoms.. :) Antrasis iš ebay, taip pat dovanoms tad dar nerodysiu, bet pasigirt tiesiog privalau :)

Na dabar galiu išsipasakoti, ką advento kalendoriai man atnešė šiandien.. :)


Dešinysis - nuo Aušros, kairysis - nuo Ramintos :)


Aš nemoku nė apsakyti, kaip džiaugiuosi :) širdelė supsis ant eglutės kai papuošiu, o iš siūlų ketinu pagaminti šalikėlįįįįį.. ir jis bus tik manooooo :)))) 


Merginos gavo siūlų vakarykščiam storuliui vĄšui... :D tikiuosi vėliau išgirsti apie meno kūrinius sunertus.. :)

Ir pabaigai tradiciškai - Photo a Day ;) šiandien - šis tas žalia. Mano bendradarbės saldainiai nuo kosulio.. :D


Labanakt :) 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą