2012 m. gruodžio 13 d., ketvirtadienis

Advento kalendoriai/Photo a Day. Gruodžio 13 diena.

Vajetus vajetus..
Labukas :)

Negaliu patikėti, kad liko 11 dienų iki švenčių.. :) Jau reikia pradėt pakuoti dovanėles ir puošti eglę.. :) Nieko neturiu.. :D Nei eglės, nei pakuočių.. :)

Šiandien kalendoriai man pateikė šiuos kvadratėlius:


O juose slėpėsi kisieeeeelius (deja, teks atiduoti močiutei, nes aš ir kisielius - nesuderinami.. :( ) ir gavau puikių nuostabių origami gervių... ir užduotį išlankstyti dar 996...? :) Na, matysim kaip čia.. :)


Mano draugės gavo po didelį ir stoooorąąąą nėrimo vąšelį... Palyginus su anksčiau gautu, čia jau visas vĄšas.. :D


Dar turiu pasigirti, kad (mano mylimiausias ir geriausias) senelis man pagamino mezgimo lėlytę ir aš pagaliau išmokau ja naudotis. Ačiū seneliui, youtube už pamoką, draugei Rasai už kalėdinį norą :)


Ir žinoma pabaigai - Photo a Day. Šiandien reikėjo fotografuoti šviesas.. Kai keliavau namo, galva buvo pramušta kitais dalykais, tad prašome pasidžiaugti vaizdeliu pro mano langą.. :)


Skubu eit gydyt kojos..
 Labanakt :)

4 komentarai:

  1. Pasirodo ne vien aš be kalėdų eglutės vis dar sėdžiu :) O pakavimą niekad negalima nusikelt paskutinei akimirkai, nes jau patirtis sako - bus blogai :) Bet dar nesupakuota:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pas mus šeimoje įoprasta, kad eglutė tik kokią 21-22 dienomis puošiama, kad paskui smagiau būtų ir labiau tos šventės jaustųsi.. :) O pakavimu tikiuosi savaitgalį pradėt užsiimti :)

      Panaikinti
  2. Mano eglė tikisi būti papuošta savaitgalį. Tikėkimės tai pavyks :) Kaip ir turimas dovanas supakuoti :)

    AtsakytiPanaikinti