2012 m. lapkričio 30 d., penktadienis

Advento kalendoriai (papildyta: Photo a day December)

Labutis ;)

turiu vieną gerą naujieną, kitą gal ne tokią gerą :)

Smagumas tas, kad ryt prasideda Adventas. Jau pernai mano draugė Aušra su savo draugėmis keitėsi Advento kalendoriais. Šiemet į šią avantiūrą įtraukė ir mane, o aš savo nuožiūra - draugę Paukštuką.

Kaip atrodo mūsiškiai advento kalendoriai? Ogi 24 nedidukės dovanėlės, kurios praskaidrina šv. Kalėdų laukimą ir paskutinė, 25-oji dovana, kuri jau skirta šventei :)

Aš savo kalendorius gaminau turbūt nuo spalio vidurio, žinoma su pertraukom, pasvajojimais ir kitais darbeliais...  :) Su Paukštuku jau šiandien apsikeitėm dovanėlėm, tad rytoj pradėsime išpakavimus ir pasidžiaugimus. O Aušrę reikia kažkaip pagauti, nes tapo nepasiekiama :)

Apsikeitimas atrodė maždaug taip:



O mano dovanų žymėjimas atrodė štai kaip:



O kai mano kalendorius (maišelio pavidalu) iškeliavo pas Ramintą (Paukštukas), spėjau nupaveiksluoti taip: 

Aš labai labai atsiprašau, kad keli pakavimai persimato... :))))

Aha, o vieniems gal gera, o kitiems ne tokia gera žinia ta, kad dabar kasdien stengsiuosi padaryti po įrašą apie tai, ką dovanojau/gavau pati kalendoriuje.. ;) tad bus daaaaug įrašų ir daug nuotraukų.. :) 

Iki ryt, laukite pirmųjų dovanėlių ;D 

Greta

P. S. Dar labai norėjau sudalyvauti "Photo a day december"projekte. Štai ir užduotys: http://fatmumslim.com.au/december-photo-a-day-lets-end-the-year-with-a-snap/


4 komentarai:

  1. Vyyy :} bus taip puiku! Aš sąžiningai laukiu rytojaus net nežvilgtelėjusi maišelio vidun... kantrybė-dorybė. Viliuosi mano interpretacijos Tave pradžiugins :} buvau parengusi pristatomąją kalbą, bet "Baltasis rusas" kažkaip plyti plynais ;D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš irgi turėjau tokią kalbą.. :) deja deja.. :D nori kaip geriau, o gaunasi kaip visada.. Na, aš siūlus gavau nuimt, nes pradėjau megzt, bet paketėlių nežiūrėjau... :)

      Panaikinti
    2. ... na, mus blaškė siaučianti trijulė, kaip niekad, nederanti su aplinka. Tiesa, aš juos dar buvau sutikusi: jie laidė šūksnius "balta-žalia-ūūū" ir nešėsi tris rožes. Graudu, ką alkoholis padaro iš jaunimo.
      Bet nepaisant to, senis buvo skanus ;} Su Žiema Tave! Pas mus jau sninga...

      Panaikinti
    3. Ir pas mane pasnigo kol keliavau namo.. :) Tik snaigės nespėjo žemės pasiekti :D ir jau esu užsiplikiusi čiobrelių arbaaatos.... :)))

      Panaikinti