2013 m. gegužės 31 d., penktadienis

2013: 13 per 12 iššūkis. Gegužė :)

Labukas :)

Žiūriu, kol kas aš visai pristabdžiau su iššūkio vykdymu... Bet dar nevėluoju.. :)  Jau netrukus galėsiu pradėti vėl kokį darbelį iš iššūkio.. ;) 

Gegužės pradžioje jau pabaigiau Auksarankių akademiją ;) Turiu labai gražų diplomą :)

 Ačiū už sveikinimus ;D dabar esu diplomuota sutažo "meistrė", tik labai daug įgūdžių dar reikia.. :)

Baigiamasis darbelis atrodė taip:

Nepamenu ar rodžiau ar ne, tai pasigyriau iš naujo :)

Toliau aš mezgiau dvejas riešines :)
Šios:


Ir tuomet dar štai šios juodos... Jau galiu garantuoti, kad rudenop ir sau tokias išsimegsiu... Ir man atrodo viena teta tokių būtinai norės... :D

O kai buvau Kauno dienų mugejė su drauge, ji dar kartą pamatė žgutus ir užsimanė pati bent mažiuką turėti.. tad jai nunarpliojau apyrankę.. :)

Kol kas tiek mano darbelių... Dabar užsiėmus ties dar vienu žgutu, vėl pradėjau nerti servetėles nes buvau kiek apleidus ir daugiau nieko.. Galvoju, kada pradėti iššūkius daryti.. Pats laikas pradėti nerti skarą.. :)

Tiesa, dar skaitau labai daug knygų, bet apie jas kitą kartą... šį sykį kokias 4 aprašyti turėsiu... Traukiniuose labai gerai skaitosi ;) 

Greta

1 komentaras:

  1. Kiekieną kartą žiūrėdama į tavo darbus galvoju. Dieve iš kur pas šia panele tiek kantrybės!!! :D

    AtsakytiPanaikinti