2013 m. kovo 16 d., šeštadienis

Knygos

Sveiki :)

Aš tai nelabai sveika.. :) Gavau kokį tai peršalimą, šis man iškart trinktelėjo per balsą... O mano balsas yra mano darbo įrankis, tad esu nedarbinga :) Mažiausiai iki trečiadienio ;)

Jau seniai rašiau, nors spėjau jau visko ir prirankdarbiauti, ir knygų priskaityti.. :) Tik spėk suktis.. :)

Šiandien dar trumpai apie knygas, kurias perskaičiau.. Nes jos keičia viena kitą greičiau nei aš net perskaitau.. :)

Paskutinė, dar šiandien perskaityta - Darja Doncova "Kieti paveldėtojai". Kažkaip matyt per smarkiai prisirišau prie Jevlampijos Andrejevnos Romanovos ir mopsių.. Nors, aišku, šiame dektyve netrūksta nei veikėjų nei gyvūnų, viskas supinama kiek tik įmanoma, bet kažko trūksta.. Turiu, ir šį vakarą pradėsiu skaityti, kitą D. Doncovos knygą su ta pačia pagrindine veikėja - Daša Vasiljeva. Gal po antros knygos prisijaukinsiu.. :)


Štai pirmoji perskaityta knyga ;) Apie tai, kaip netikėtai vieną rusų šeimyną apipila prancūziškais turtais ir jų nuotykiai.. Nesinori apie šią knygą pasakoti daug.. Nemoku nusakyti kodėl.. :( Atsiprašau :)

Antroji, prieš tai skaityta knyga, vėlgi D. Doncovos, bet čia jau veikia mano mylima Jevlampija. Knygą skaitant ir vėl mane ištikdavo juoko priepoliai, pagrindinės veikėjos "sumanumas" žavėdavo, o tai, kaip maloniai visi rusai atidaro duris ir pasakoja viską kas ant širdies guli - stebina iki šiol :D


Va, ir vėl pristigau minčių.. :) Matyt, bacilos gerklėje daro savo.. :) Gal dar papildysiu savo įrašą.. Gal ir nebe.. :)

Ryt - apie rankdarbius ;)

Iki :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą