2013 m. vasario 25 d., pirmadienis

2013: 13 per 12. Megzta skara.

Labas vakaras :)

Buvau prasmegus.. :)

Vasario 15 dieną kaip kritau nelygioj kovoj su skara, taip tik šiandien prisikėliau.. ;)
Velniop visas tas "Photo A Day" šį mėnesį.. Turiu pateisinamą priežastį ;) Mezgiau skarą.. :)

Aš ją jau dabar dievinu, buvau šiandien išnešus į lauką, pasifotografavome.. :) nežinau ar labai gražiai gavosi, bet noriu visiems parodyti, pasididžiuoti.. :)


Realybėje ji tokia labiau vyšninė... :)


šioje nuotraukoje ji panašesnė į save.. :)

Trumpai apie skarą: schemą su anglišku paaiškinimu radau čia. Paskui supermamų forume (ko tik ten nėra.. o jei ten nėra - nėra iš vis..) radau skarų mezgimą gyvai su daugiau lietuviškų paaškinimų, tad kibau į darbą.. :)  Išvaikščiojau youtube bežiūrinėdama, kaip atrodo vienas ar kitas akių išmezgimas, ir, kaip matote, man viskas puikiausiai pavyko :)

Trukau kalendoriškai - 9 dienas, nuo pirmų akių iki išdžiūvusios skaros.. :) bet, jei galima, išmeskime vieną dieną, nes buvau knygų mugėje ir tą vakarą jau buvau labai labai pervargus.. :) tai šiaip 8 dienas :) Aha, o siūlus naudojau Eldorado Home, 20proc vilna, 80proc akrilas. 100g/267m, sunaudojau pusantro "matkelio" :)

Tiek šiam kartui.. :) Einu mokytis sutažo meno.. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą