2014 m. rugpjūčio 25 d., pirmadienis

2014: 14 per 12. Liepa

Echm.. :D

Atsiprašau.. Rugpjūčio gale įrašas apie liepą.. :D Tuoj ir apie rugpjūtį reiks rašyt..
Aš esu visai išsiblaškius, nepareiginga, tik apie save galvojanti madam :D
Galiu trumpai pasakyti tiek, kad pusę liepos atostogavau.
Buvau Klaipėdoje ir Šventojoje. Tai galima pliusus susidėti, kad aplankiau dar 2 miestus, reikia dar dviejų...
Su ekskursijom po Vilnių tai apskritai krachas.. Kaip ir su sportavimu...
Vandenį dar geriu, po truputį po truputį... :)
Apsileidau, apsileidau...
Tikiuosi, kad ruduo grąžins mane į vėžes ir aš vėl galėsiu kažką daryti ir siekti tikslų.. :)
Aš net šį kartą patingėjau visą sąrašą tikslų nukopijuoti.. Bet kad man su tokiu baltu fonu nusikopijuoja ir niekaip neišeina jo panaikinti.. meh, whatever..
Pamėginsiu rugpjūčio ataskaitą sutvarkyti..

Bėgu toliau dirbti, "mėgautis" lietumi ir ruoštis rugpjūčio mėn. ataskaitai :)

Greta

3 komentarai:

  1. Pamėgink T su raudonu iksiuku paspaust pažymėjus nukopijuotą tekstą :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nominavau Tavo blogą "Best blog awards" ♥
    Kviečiu apsilankyti pas mane klausimų :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Galėjai man paskambinti, būčiau tokių vietų parodęs kurių Kaune kiek žinau nėra :).

    AtsakytiPanaikinti