2013 m. rugsėjo 2 d., pirmadienis

2013: 13 per 12. Rugpjūtis

Labukas :)

Žiūriu, mano blog'as darosi skirtas labiau iššūkiui, o ne ir šiaip parašymams.. Nors spėju kartais nuveikti labai daug visko.. kai nesergu.. Taip, aš jau nuo rugpjūčio vidurio esu nedarbinga..

Labai skauda riešą.. Gerai, kad kairįjį, nes esu dešiniarankė :) vieni daktarai sako, kad čia nervų šaknelių uždegimas, kiti kad dėl kakle esančių ataugų (pralaužė šiek tiek), bet man kaip skauda taip skauda.. ;/

Vieninteliai rankdarbiai, kuriuos darau yra tie, kuriuos jau trūks plyš reikia padaryti..  Tai buvo dovanėlės sesei (apyrankė) ir dbar draugės vestuvei darau puokštes.. Gal tai bus galima užskaityti kaip popieriaus darbelį, tą kur iš quilling'o, nes tikrai yra ką veikti.. :)

Mano stalas atrodo taip...

Baigtos gėlės atrodo taip...


Pusiau paruoštos - šitaip: 


Sudėtos į puokštelę - jau visai neblogai... :)


O labai iš arti - taip:


O mano nėrimai, dabartiniu atveju kiek aprimę, nes visai neatlaikyčiau, tai atrodo taip:


Šiuo metu gyvenu tokiais darbeliais, kartais nemažu skausmu ir nedarbingumu... :D

Noriu jau grįžti į darbą, bet jau kad nesiseka, tai nesiseka... :) O gal visai sekasi?? :)

Nedarbingoji darbinga  Greta 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą